Szanowni Państwo,

Informujemy, iż dnia 30 czerwca 2010r. zakończył się projekt pt."BEST SERVICE, czyli profesjonalna obsługa klienta" realizowany przez Centrum Rozwoju Administracji Sp. z o.o. w ramach Poddziałania 8.1.1. "Wspieranie rozwoju i kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw" Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na zlecenie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie.

W trakcie 11 miesięcy zrealizowano dziesięć 3-dniowych szkoleń, podczas których 150 pracowników zachodniopomorskich przedsiębiorstw zdobyło niezbędne umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji, telefonicznej obsługi klienta i budowania z nim relacji oraz asertywności i prowadzenia trudnych rozmów, także z klientem konfliktowym.

Pragniemy podziękować wszystkim Uczestnikom, którzy wzięli udział w szkoleniach w ramach projektu "BEST SERVICE, czyli profesjonalna obsługa klienta". Mamy nadzieję, że wiedza, którą podzieliliśmy się z Państwem w trakcie szkoleń, okaże się użyteczna i przyczyni się do efektywniejszego kontaktowania się oraz porozumiewania z klientami, szczególnie z tymi trudnymi.

 


You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.

Copyright © CRA