Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, iż w wyniku konkursu nr 1/8.1.1/09 ogłoszonego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie firma Centrum Rozwoju Administracji Sp. z o.o. otrzymała dofinansowanie na realizację projektu pn."BEST SERVICE, czyli profesjonalna obsługa klienta" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 8.1 "Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie", Poddziałanie 8.1.1. "Wspieranie rozwoju i kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw" Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Projekt "BEST SERVICE, czyli profesjonalna obsługa klienta" znalazł się na 10 pozycji listy rankingowej z wynikiem 70,0 pkt.
Celem projektu jest poprawa jakości w działach obsługi klienta poprzez nabycie oraz ugruntowanie wiedzy pracowników w zakresie budowania standardów bezpośredniej oraz telefonicznej obsługi klienta.
Projekt skierowany jest do osób odpowiedzialnych za obsługę klienta - pracowników działów bezpośredniej oraz telefonicznej obsługi klienta, sekretariatów, recepcji oraz call-center, zatrudnionych w sektorze mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw na umowę o pracę (w tym właściciele przedsiębiorstw) zamieszkałe i/lub wykonujące swoją pracę na terenie województwa zachodniopomorskiego.